Μπορείτε να παραγγείλετε με έναν από τους ακόλουθους 3 τρόπους:

  • Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
  • Τηλεφωνικά στα: 210 2624797 &  694 055 3081
  • Στέλνοντάς μας e-mail στο [email protected] και γράφοντάς μας τα προϊόντα που επιθυμείτε συνοδευόμενα με τα link των αντίστοιχων προϊόντων και τα στοιχεία επικοινωνία σας (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο)

Τρόποι πληρωμής

Υπάρχουν τρείς εναλλακτικοί τρόποι πραγματοποίησης των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών μέσω του insecret:

  • Αντικαταβολή: H εξόφληση της παραγγελίας γίνεται ταυτόχρονα με την παραλαβή της.
  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα: Η χρέωση της κάρτας γίνεται μετά την έναρξη της διαδικασίας αποστολής των επιθυμητών από εσάς προϊόντων, εφόσον εγκριθεί.
  • Με Κατάθεση σ’ έναν από τους Τραπεζικούς μας λογαριασμούς
  1. EUROBANK
    Αρ. Λογαριασμού : 0026.0259.10.0200932494
    IBAN: GR9302602590000100200932494
    Επωνυμία: ΔΟΥΡΟΥ ΑΛΕΞΙΑ
  2. ALPHA BANK  
    IBAN: GR8001403670367002002007376
    Επωνυμία: ΔΟΥΡΟΥ ΑΛΕΞΙΑ
  3. ATTICA  
    Αρ. λογαριασμού: 84904546
    IBAN: GR96 0160 8980 0000 0008 4904 546
    Επωνυμία: ΔΟΥΡΟΥ ΑΛΕΞΙΑ

*Στο καταθετήριο θα πρέπει να αναγράφετε το ονοματεπώνυμο του καταθέτη που θα πρέπει να είναι το ίδιο με το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της παραγγελίας

Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση

 

Για αγορές άνω των 19,9 € δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα, για πληρωμή μέσω κάρτας ή τραπεζική κατάθεση και χρέωση 1,5€ για αντικαταβολή, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας.

Για παραγγελίες κάτω των 19,9€ τα έξοδα μεταφοράς είναι στα 3€ για πληρωμή μέσω κάρτας ή τραπεζική κατάθεση και 5€ για αντικαταβολή.

Για αγορές άνω των 80€ δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα και χρέωση λόγω αντικαταβολής, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας

Για αποστολές προς Κύπρο η χρέωση είναι στα 15 € και για αποστολή με αντικαταβολή στην Κύπρο η χρέωση είναι στα 20 €.

Όλα τα προϊόντα στην Ελλάδα στέλνονται με την Γενική Ταχυδρομική Courier.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: 

Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 14.00 από Δευτέρα εως Παρασκευή (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη), τα προϊόντα θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14.00, θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Παρασκευή μετά τις 14:00 και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών για αποστολή την Δευτέρα (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη). 

Βασικές υπηρεσίες 

Υπηρεσία Express-Επόμενη μέρα Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης* 
(Εργάσιμες ημέρες) 

Εντός Πόλης 1 ημέρα 

Εντός Περιφέρειας 1-2 ημέρες 

Χερσαίοι Προορισμοί 1-2 ημέρες 

Νησιωτικοί Προορισμοί 1-3 ημέρες 

Δυσπρόσιτες Περιοχές 1-5 ημέρες 

*Ο χρόνος παράδοσης αφορά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης από την Αθήνα και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες. 

Εντός Πόλης: Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός του νομού Αττικής
Εντός Περιφέρειας: Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας περιφέρειας.

Χερσαίοι Προορισμοί: Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Χερσαίους Προορισμούς του δικτύου της γενικής ταχυδρομικής.

Νησιωτικοί Προορισμοί: Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Νησιωτικούς Προορισμούς.

Δυσπρόσιτες περιοχές : Οι περιοχές εκτός των ορίων των κυρίων πόλεων του δικτύου γενικής ταχυδρομικής.

Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων και απεργιών, δεν μπορούν να ισχύουν τα ανωτέρω.

Καθυστέρηση Παραγγελίας 

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους: 

Κατάθεση Σε Τράπεζα 

Παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων. 

Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν

συμβαίνει πολλές φορές κάποιο προϊόν να καθυστερήσει να το στείλει ο προμηθευτής γιατί υπάρχει μεγάλη ζήτηση ή έχουν έλλειψη του προϊόντος στις αποθήκες. Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας. 

Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: 

στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να σας δώσουμε εναλλακτικές λύσεις. 

Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση. 

Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της .